ABOUT MY LIFE

關於我的一生

 

I would like to begin by sharing about my early life and how it led to my choice to ascend. There are some parts of the story of Buddha that are accurate, and there are others that were unknown as the records were unavailable in this dream. I was born to a royal family in the grids over the region known as Beijing China today. My mother was the only larger headed wife and descendent of the Grand Masters of the many wives of the king. I grew up in luxury and a beautiful environment. My mother tutored me separate from all other children and shared with me her spiritual insights about life. This I was always grateful for, although I never saw her again as I left the palace at age 16.

 

我希望以分享我的早期生活經歷,並分享這如何帶來我提升選擇的內容來開始。有關佛陀的故事有一部分是精確的,但同時另一部分是未知的——因為在當時這一夢想裡那些記錄尚且還得不到。我出生在皇室家庭裡,出生地的晶格層位於如今叫做中國北京的地方(譯注:這並不是說佛陀的出生地在北京,而是他出生地的晶格層經過歷史的變遷轉移到北京上空。也就是說,北京上空的一部分晶格層裡記載有佛陀出生地那個時期的歷史)。我的母親在國王的眾多妻室中,是唯一大頭顱的且是大師的後代。我在奢華中成長,並擁有一個優美的環境。我的母親將我跟所有其他孩子分隔開而單獨輔導我,並跟我分享她對生活的靈性洞察。對此我一直心懷感激,儘管自16歲離開皇宮後我就再也沒見過我的母親。

 

At 16 I left and went outside the beauty of what I had known. Outside was a sort of sad chaos of lack that was equally opposite to life behind the palace walls. The lack taught me something about light and dark, and I chose to remain outside the palace as I was guided by forces that seemed to know what I needed to learn to ascend. I was born at 18,000 strands, and this was a much higher vibration than most others, and so I had greater perception and understanding of thought-form that most did not understand in this time period. You can say that the times were about the marketplace and survival in a system that did not have technology, but was perhaps much like Rome in its height.

 

16歲時,我就走出了這個我所曾瞭解的美麗皇宮。跟皇宮城牆裡的生活正好相反的是,外面的世界是一種因匱乏而造成的可悲混亂。這匱乏教會我一些關於光明和黑暗的東西,我選擇仍然留在皇宮外面,是因為我被一些似乎知道我需要學習什麼以提升的力量所引導(譯注:這裡的力量是指虛假神)。我出生時是18000股——這已經是遠遠高於大多數人,因而我對大多數人當時所並不瞭解的思想形態有著更多的覺知和理解。你可以說,那個時代只知道集市和如何在一個體系裡生存,卻並不擁有科技,但或許它可以跟古羅馬的最鼎盛時期相比擬。

 

I learned to live from the breath. Now some have depicted me as starving but this really was not so. I was a stocky 5 foot 8 inches in present time measurement, and did not lose an ounce of my stockiness. The reason being is that I was born with a crystalline diaphragm and although I did not understand the anatomical details, any time I was hungry, I simply took a few deep breaths and my hunger subsided. It was in this understanding that I could simply pack my things and leave as I had no fear of starvation. I see that many ascending children and adults will survive the times ahead without much food source as a result of developing a crystalline diaphragm, and this is an important part of the map of ascension from my point of view as a result. So please embrace your growing Buddha Belly, as Oa fondly describes it. He indeed has developed as large a belly as I did at certain points of my ascension.

 

我學會了通過呼吸而生存。如今有人描述我為絕食挨餓,但事實並不是如此。以今天的衡量而言,我當時是很健壯結實的,身高5英尺8英寸(約173釐米),且並沒有丟掉一盎斯的重量。這一原因是,我天生就長有一個水晶橫膈膜。儘管我並不瞭解解剖學上的細節,但任何饑餓的時候,我只是深深地吸幾口氣,饑餓就會消退。正是認識到這點,我可以簡單收拾行李並離開皇宮,因為我並沒有挨餓的恐懼。我看到,有許多提升孩子和成人將由於發展了水晶橫膈膜而在前方沒有過多食物源的時期存活下來。因此以我的觀點來看,這是提升地圖中非常重要的一部分。因此請擁抱(接受)你“佛肚”(Buddha Belly)的成長——正如Oa親昵的形容。他確實發展有如同我提升中的某些特定時刻一樣龐大的佛肚。

 

I left and headed for a region that is in the grids of the Himalayas in present time. In this time period there were also pristine mountains. It required crossing a large sea to get to. So I went to work for a group of sailors that transported goods from villages on the other side of the sea to the kingdom I was from. Soon I found myself on the boat and heading for another region, another region very much unlike what I was leaving behind. For the region that I was leaving behind was experiencing extreme drought and the lack of rain was causing the crops to fail to grow, and the result was hunger amongst the poor. Perhaps the hunger of the poor was no longer a necessary mirror as I discovered the power of my breath and was always filled. And so I ventured to another region that was beautiful, magnificent, and not in lack of any kind.

 

我離開後,向一個晶格層在如今喜馬拉雅山脈的地區進發(譯注:同上,這也並不是說佛陀當年所到的地方是喜馬拉雅山脈)。在當時,那裡同樣也是原始質樸的山脈。它需要橫渡一個大海而抵達。因此我去為一群將貨物從海對岸的村莊運到我所在王國的水手們工作。很快我就上船前往那一地區,那裡跟我離開之地明顯不同。我所離開的地方正在遭受極度乾旱,莊稼顆粒無收而窮人遍受饑荒。或許窮人的饑餓不再是我所需的一面鏡子,因為我發現了我呼吸的力量並總能不再饑餓。於是,我遊歷來到了這另一個美麗宏偉且沒有任何匱乏的地方。

 

I found myself choosing to remain in a village high in the mountains with many terraced fields that grew many types of beautiful herbs, teas and foods. In the village, I took a job making pottery. Through the clay, I found my connection to the Earth Mother. I was guided to put as much of my love into each pot, plate or cup that I created as I could. Those purchasing my works felt the love and would come to tell me about it, and purchase more of my creations over time. In time I could afford to purchase the pottery store from the owner who retired, and this too felt good as it was an independent source of income.

 

我發現自己選擇留在一個高山上的村莊裡,那兒的許多梯田裡耕種了多種多樣的美麗藥草、茶葉和食物。在村莊裡,我從事製作陶器的工作。通過泥土我發現了自己到地球母親的連接。我被引導將盡可能多的愛貫注到我所製成的每個陶罐、瓷盤和杯子裡。那些購買我手藝品的人們感覺到了愛,總是來告訴我有關此事,並隨時間購買了我更多的陶器。不久,我就能從退休的店主那裡買下陶瓷店,而這樣也非常好,因為它是一個獨立的收入來源。

 

Those who loved my pottery would come and visit and would listen to what I had to say and the guidance that I offered. Over time folk begin to seek me out as a spiritual teacher and counselor for their life problems. More and more of my time went into counseling in lieu of making pottery. Those who received counsel began to bring me gifts that were enough to subsist. So I stopped making pottery and began to teach. Humans would travel long distances to hear what I had to say; and some received healing of physical and emotional nature in my presence. Now I understand that I would command their music to become beautiful again as playing within their fields, and this would allow for a remembrance of another way of being that was non-diseased or disturbed. Often Mila and Oa have such affect upon others this way today.

 

那些喜愛我陶器的人們經常來拜訪我,傾聽我的說話,並傾聽我所提供的指導。隨時間人們開始尋找我為靈性老師,並向我請教他們生活的難題。我越來越多的時間取代製作陶器而用在諮詢上面。那些接受我諮詢的人們所帶給我的禮物足以讓我維持生活,因此我停止了製作陶器並開始教學。人們總是從很遠的地方來聽我說話,有些人從我的在場中獲得身體和情感性質的治療。現在我理解到,我可以指令他們能量場中所演奏的音樂變得再次優美。這允許人們記起沒有疾病或混亂的另一種狀態。在如今通常MilaOa也就是這樣影響其他人的。

 

Some who were very wealthy also sought out my company. I would guide them to give their wealth away as it would only lead to many lifetimes of poverty and struggle thereafter. Few chose to do so, but some that did remained with me for a very long time. Over time many more chose to remain as they felt the calling to support me. I put some of these folk to work making the pottery so that I had time to focus upon counseling, teaching and healing. The group grew and I was guided to choose a select few for more intimate teachings that led to my vision and understanding that I was alive upon earth to ascend. Those who came created a circle of students that held keys to this goal, not unlike what Mila and Oa have gathered amongst them over time.

 

一些非常富有的人也來尋求我的陪伴。我引導他們將財富分發出去,因為這世的巨富只能導致其後許多世的貧困和掙扎。極少人選擇這樣做,不過一些如此做的人留在我身邊很長時間。隨時間的流逝,更多的人選擇留下來,因為他們感到內在有支持我的召喚。我安排這些夥伴中的一部分人去製作陶器,以便我有時間集中精力於諮詢、教學和治療。隨著群體的擴大,我被引導去挑選出少數人進行更密切的教導,那帶來了我在地球上活著去提升的遠見和理解。那些前來的人們形成了一個學生圈,均攜有前往這一提升目標的鑰匙,就如同MilaOa隨時間而召集起來的人們一樣。

 

The group had many comings and goings, not unlike Mila and Oa’s own experience of ascension. Some would come to contribute keys for a time and then would complete, and their life would take them in another direction. Others would then join the group that would have the next set of keys. Only a few including the ancestor to Mila remained with me many hundreds of years. It was around this time that I recognized that I could not ascend without consuming certain herbs and vegetarian food sources that provided the nutrients I required to construct photonic biology. So I began to eat heartily in this time period and really learned to enjoy food, music and drink.

 

這個學生圈有很多人來來去去,就如同MilaOa自身的提升經歷一樣。一些人前來對鑰匙有過一段時期的貢獻之後,他們的生活就帶他們轉向另一個方向。隨後持有下批鑰匙的其他人將加入團隊。只有幾個人包括Mila的祖先(譯注:即上文的女門徒)數百年來一直留在我身邊。也大概在這個時候,我認識到如果不食用特定的藥草和蔬菜的話我就不能提升,因為它們提供了我所必需來建構光子生物體的營養物。因此這個時期我開始發自內心地去進食,並的確學會了享用食物、音樂和飲品。

 

It took me 300 years to ascend. In the beginning, I built a very large body often depicted as a round or fat happy Buddha today. Then as photonic information began to come forth, I did not require such a large diaphragm, and went back to the approximate size of structure that I held at the time my ascent began. Mila and Oa have begun their ascent into photonic biology too, and each are also becoming smaller already; each having dropped at least one clothing size in the past year alone. So this will continue as photonic biology does not require as much body fat to sustain its vibration.

 

我用了300年時間來提升。在起初,我建構一個非常龐大的身軀,就如同今天所描述的肥胖開心的佛陀一樣。然後當光子資訊開始出現時,我不再需要這樣大的橫膈膜,於是又回到約莫我最初提升時的身材尺寸。MilaOa也已開始步入光子生物體的提升,而他們每一位的身材也正已減小,僅在過去一年就減少了至少一個衣服尺碼。因此這種清減將繼續,因為光子生物體並不需要如此多身體脂肪去維持自身的振動。

 

What is photonic biology? Photonic genealogy is form of biology that does not subsist from sugar, but rather from a light that is encompassed by all the cells that energizes the form, like a battery. Over time the light emanates from the inside out and one begins to look quite ethereal, as those in the third dimension will see right through you as you near completion of the ascent to the fourth dimension. This too will occur for Mila and Oa, but due to the choice to slow down the ascent to assist in making sure the map and dream for evolution of humanity is complete, this will not occur for a long time yet. Mila cannot also figure out how she would type all of these articles and information yet to come through if her hands went through the keyboard either.

 

什麼是光子生物體呢?光子宗譜是一種生物體的形式——不需要靠血糖維生,而是靠光維生——所有細胞都融入光來為形體充能,類似用光充電池一樣。隨時間,光從內在放射出來,使你開始看起來非常輕飄透明,因為當你接近完成進入第四密度的提升時,第三密度的人們會(因你近似透明而)直接看透你。這也會發生在MilaOa身上,但這還不會馬上發生,因為他們選擇放慢提升速度以確保人類進化的地圖和夢想是完全的。Mila也還想不出辦法——如果她的手會穿透鍵盤,那她該如何來鍵入所有那些將要帶來的文章和資訊。

 

My ascension created increasing joy in my heart and ecstatic moments with others. I ascended in a light only dream and so those that gathered around me experienced only the light side of the dance. We did not understand that the wars and strife back in the kingdom that I had left was on the increase due to our own discord and darkness that was inflating in that region of domain while we inflated a light dream in the region that I lived. Had I understood this, I would have intended to rectify the circumstance much as Mila and Oa have.

 

我的提升在我心中創造了愈來愈多的喜悅,也創造了愈來愈多與他人一起的狂喜時刻。我只在光明夢想裡提升,故而那些聚集在我身邊的人只體驗舞蹈的光明一面。我們並不知道,愈來愈多的戰爭和衝突之所以在我所離開的那個王國裡上演,是出於我們在我所生活的地區膨脹一個光明夢想,而同時在那個王國裡我們自身的不和諧與黑暗被膨脹的緣故。要是我當時就懂得這一點,我早就會意想去修正這一情況,正如MilaOa所做的一樣。

 

Mila and Oa have experienced the darkness that they inflated rolling back upon them and the school while they were in the third dimension. This led to each of them becoming quite ill for a time. As they worked their way out of their own disease, they found a new direction to unite light and dark, and perhaps this would not have come to be so without such an experience. I did not experience my own darkness and ascended, and then the darkness that I had created rolled over those who remained behind in the third dimension. The group I had gathered to follow me to the next dimension fell apart, and others of the wrong inheritances took over, and created the Buddhist Religion from my teachings. The part of my consciousness that was left behind and failed to ascend melded with the Buddhist teachings. Therefore those in Buddhism today will gain the benefit now of my direct attention as I am gathering myself up from this religion created in my name so that ascension can be launched in the East, as it is my karma to clear.

 

MilaOa經歷過自身所膨脹的黑暗,在第三密度中,黑暗反轉回到他們自身和學校之中。這導致他倆每個人都有一段時期病得很厲害。當他們努力找到辦法走出自身疾病時,他們找到了新方向去融合光明與黑暗。如果沒有對黑暗的體驗,或許他們還不會發現新方向。而我並沒有體驗自身的黑暗而提升,隨後我所製造的黑暗翻騰籠罩在那些仍留在第三密度的人們之中。我所召集來跟隨我進入第四密度的團隊也分裂了,被其他血統錯誤的人所接管,並從我的教導裡創造出佛教(Buddhist Religion)。我自身意識中留在身後而無法提升的一部分,與佛教教義融成一體。因此,今日那些佛教中人士將得到我直接關注的益處,因為我正在從這個以我名字命名的宗教中收集自身,以便提升可在東方啟動。而這,就是我所要清理的自身業力。

 

Following my ascent, my existence in the fourth dimension was very sad, for I did roll into a dark dream within the next dimension in counterbalance to the light dream that I had existed and ascended within in the dimension beneath. This I did not anticipate and there were few nonphysical forces surrounding me that were at all supportive of my field. This is why the field and biology broke down over time causing me to become increasingly ill. I thought about suicide, but chose this not, and in the end died of liver failure. The liver is key in photonic biology to the manufacturing of certain forms of lipids that hold photonic energy, and as they went sour I could not produce enough chi to sustain my body and the body simply died.

 

在我提升之後,我在第四密度的生活是非常令人悲哀的,因為我在這下一個密度結結實實地捲進到一個黑暗夢想之中,以反平衡我曾在上一個密度中生活並在其中提升的光明夢想。這一點我並沒有料到,而圍繞在我四周的非物質力量幾乎就沒有支持我能量場的。這就是我的能量場和生物體為何會隨時間垮掉,從而導致我疾病惡化的緣故。我曾想過自殺,但並沒有選擇這麼做,最終我死於肝功能衰竭。肝臟是在光子生物體裡的關鍵部分,它來製造特定形式的脂類去持有光子能量,當它們變質時我就無法產生足夠的氣(chi)以維持我的身體,從而令身體只能死亡。

 

MY GOALS TODAY

我的今日目標

 

Today I am an ancestor to those related unto me. I am willing to direct those who request such and are related to me. For those who are not related unto me, there are many other ancestors who have ascended in times past that can assist. Much like any ancestor, I am focused primarily amongst those who are related unto me only, as it is only if I am related unto you that I can sincerely release any associated karma. Therefore it does not serve to spend time working with others as it would not allow my karma to be cleared.

 

今天,我是那些與我相關者的祖先。我願意去引導那些相關於我並請求這類引導的人們。對於那些並不與我相關者而言,還有許多曾在過去時代提升的其他祖先可以提供幫助。如同任何祖先一樣,我只把主要精力放在那些與我相關者身上,因為只有當我與你相關時,我才能真正釋放任何的相關業力。因此花時間和其他不與我相關者共同工作是並沒有幫助的,因為那並不允許我的業力被清理。

 

I do not wish to continue to be inflated into a deity. If you have a statue of me or picture of me upon your alter, I request that you remove them and place a mirror in its place. You are the real ascending master at this time and the mirror will be to reflect this, but also to allow you to understand the concept of mirrors as they are important to the goal of forgiveness and ascension. Everything in life is a mirror of your own internal state of being. If you see something in the mirror that you do not like, the only way that the life dance will alter is to go within and clear the patterning that has drawn the particular experience into the physical. As you clear the internal expression that is mirrored in the external, then the external shall change and not before.

 

我並不希望被繼續膨脹成一個「神明」。如果你在供臺上放有我的塑像或圖片,我請求你搬走它們並在該位置換上一面鏡子。你是此刻的真正提升大師,鏡子將用來反映出這一點。不過也請允許你自己去理解鏡子的概念,因為這對於達成原諒和提升的目標是很重要的。生活中的一切事物都是你自身內在狀態的一面鏡子。如果你在鏡子裡看見一些你並不喜歡的事物,唯一讓生活之舞改變的途徑,就是進入內在並清除那些已吸引了這些特定體驗進入物質層的模式。在你清除了這些鏡射於外在的內在表達後,外在將改變而不再象從前。

 

Mirrors are subtle and can include the smallest of detail such as the nature kingdoms or insects that cross your path in any given day. This too I became well aware of in my own ascension and was guided by the mirrors primarily of those who came to study with me over time. If those who came were destructive in nature, I looked at my destructive thought-form within. If those who came hoarded to excess, I looked at the parts of myself that took far more than I gave. If those who came were starving, I looked at the parts of myself that gave in excess of what I should. If those who came emitted peculiar work habits, or chose not to contribute to the group, I looked at the parts of myself that were peculiar or did not wish to contribute.

 

鏡子是精微的,並包括所有最細微的細節,比如在任何特定的一天自然王國或昆蟲經過你的路線。這一點,我在自身提升之旅中也非常瞭解,並主要由那些隨時間來和我一起學習者的鏡子對我進行引導。如果來學習者的本性是破壞性的,我就看向我內在的破壞性思想形態。如果來學習者是過度囤積的,我看向我內在那些索取比給予更多的部分。如果來學習者是在挨餓,我就看向我內在過多給予的部分。如果來學習者表現出古怪的工作習慣,或選擇不要對群體有所貢獻,我就看向我內在古怪或不願意貢獻的部分。

 

Each mirror offered up an internal set of programming or patterning as Mila calls it that could be transmuted through love. Love was key and the larger my heart chakra expanded the easier it was to forgive. In order to expand the heart, I had to release the trauma that was held within my own ancestry, and there was much trauma from lack, fear, nuclear warfare and other incidents that had occurred in cycles preceding my own. My understanding was that as I forgave such experiences, they were erased from the human archives. In reality only a portion of what I forgave was erased, and the rest was used by nonphysical forces to press another cycle of destruction upon humanity that led to the era of the Pharaohs and their false ascensions, and then on to the era of Atlantis and the culmination of another nuclear war.

 

每一面鏡子都提供了一系列Mila所稱之為的「內在程式設計或模式」,那可以透過愛而將其轉化。愛是鑰匙,我的心臟脈輪擴展得越大就越容易來寬恕。為了擴展心臟,我必須釋放在我自身祖先中所持有的創傷,這些創傷有很多是來自於在我之前週期中所發生的匱乏、恐懼、核戰爭和其他事故。我的理解是,在我寬恕這類經歷時它們就從人類檔案中被擦除。但事實上,只有一部分我所寬恕的事物被釋放了,其餘的被非物質力量利用來迫使讓人類進入另一個破壞性的週期,它帶來了法老時代及其虛假提升,緊接著又帶來亞特蘭蒂斯時代,進入另一次核戰爭的高潮之中。

 

Whatever I forgave that was not erased or released properly has been corrected in the human holographic archives thanks to Oa’s tender care. He too was suffering from karma that I had actually forgiven but had been reinstated, and he could not understand why it would not release. As my ascension archives were finally opened, he could perceive what had been done, as it paralleled many manipulations to his own karmic archives in his ascent to date. There were many manipulative patterns run through my field and against my field that I was unaware of at the time that I ascended. As Mila and Oa and those in their organization have climbed out of the dark dream I left behind, each pattern has come to be known, and believe it or not there were over 1 million patterns that cause non-ascension or a shattering of field. This was also because I created 1 million patterns in the light dream that sustained my ascent. You cannot create one pattern in one dream without creating the opposite in another, and this I did not understand at the time that I ascended.

 

感謝Oa的細緻照看,任何我所寬恕的事物中沒有被正確擦除或釋放的,現在已在人類全息檔案中被糾正。Oa也經歷著實際我已寬恕但卻在重複上演的業力折磨,他無法理解為什麼它不能被釋放。在我提升檔案最終被打開之時,他就覺察到做過的手腳是什麼,因為這類似於他在迄今為止提升中自身業力檔案所遭到的眾多操控。有很多操控模式通過我的能量場而進行並對我不利,那是我在自身提升年代所未能察覺的。因為MilaOa及其組織中的成員已經超越我所留下的黑暗夢想,所以每一個模式都已經被知曉。不管你信不信,有超過100萬種模式導致了非提升或能量場的粉碎。這也是因為我在維繫我提升的光明夢想中創造了100萬個模式。你不可能在一個夢想中創造某種模式而並不在另一個夢想中創造相反模式,而這在我提升的那個時代並沒有懂得。

 

For those that are ascending, I invite you to look at you own mirrors. What do Mila and Oa mirror to you? Do you see love? Then understand that you love within. Do you see darkness? Then understand you have darkness within. Do you see hope? Then you have hope within. Do you see anger or discord? Then you have anger and discord within. As you clear your own patterning, then Mila and Oa will mirror something else to you. Much as in my own ascension, when one purifies all destructive thought-form, and this Mila and Oa have accomplished to date, then one becomes a clear mirror that will mirror back the state that others exist within. This is difficult as most think that all the darkness is somehow outside anyway, and many desire to point fingers in blame and shame rather than taking responsibility for their own dark karma and thought-form within.

 

對那些提升者,我邀請你看向你自身的鏡子。MilaOa鏡射給你了什麼?你看到愛了嗎?那麼要明白你內在是愛的。你看到黑暗了嗎?那麼要明白你內在有黑暗。你看到希望了嗎?那麼你內在有希望。你看到憤怒或不和諧了嗎?那麼你內在有憤怒和不和諧。當你清理掉自身的模式之時,MilaOa就將向你鏡射出別的事物。就象我自身的提升,當你淨化完所有的破壞性思想形態時——而這一點MilaOa至今已經實現,那麼你就成為一面潔淨的鏡子,將鏡射回其他人的內在狀態。這是困難的,因為人們大多認為一切黑暗都位於身外的什麼地方,很多人都渴望用譴責或羞辱來對他人指指點點,而不是承擔起自身內在黑暗業力和黑暗思想形態的責任。

 

THE REAL PATH OF ASCENSION

真正的提升之路

 

The path of real ascension is about reclaiming all that has shattered off or broken off in your holographic wheel of knowledge. Each incarnate is a part of a holographic wheel of information and possibility. Over time the hologram has fractured and fractured and fractured, leading to those who only exist within 10% of the overall possibility of what a human being is at 2 strands of DNA. Over time and as you integrate genetic materials and construct crystalline biology, you will climb out of such a severe fractured state of being and move into a new state which has 25% of the overall holographic possibility at 3000 strands, and 50% of the overall possibility is reconstructed at 6000-9000 strands or Bodhisattva level evolution.

 

真正的提升之路,是關於重新收集你全息知識之輪中被粉碎或破裂的一切的。每一世投生,都是全息輪之資訊和可能性的一部分。隨時間,全息圖不斷一再破碎,使那些2股人類只生存在人類所占整個可能的10%之中。隨時間,當你整合遺傳物質並構建水晶生物體時,你將攀爬出這類嚴重碎裂的狀態而進入一個全新狀態之中,到3000股時你將獲得25%的整體全息可能,到6000-9000股或說菩薩級別時你將獲得50%的整體全息可能。

 

What is the Bodhisattva? Many have considered humans of this nature monks and this is not what I am speaking to. Many have thought that Bodhisattva's wear orange robes and shave their heads. This also is not what a Bodhisattva is. Bodhisattva is a level of purity of field and flame within the heart chakra. At 6000 strands, a flame ignites in the heart chakra that is representative of the return of the divine beloved within. This is a beautiful experience to have, and many in Mila and Oa’s school have mastered this or are mastering this in this year to date; and many more will master this again ahead. It is as the flame ignites and you can sustain this internal flame that you are considered Bodhisattva.

 

菩薩是什麼?很多人認為這種性質的人們是僧侶,而這並不是我所說的事物。很多人認為菩薩穿戴著橙色的長袍,剃光了自己的腦袋。這也不是一個菩薩。菩薩是一個能量場淨化的級別,帶有心臟脈輪中的火焰。在6000股,心輪中燃起一束火焰,那是內在神性至愛回歸的代表。這是一個美麗的體驗,到今年迄今為止MilaOa學校中的很多人已經掌握了這一點,或正在掌握之中。前方將有更多人掌握這一點。正是當火焰點燃並且你可以維繫這一內在火焰時,你就被認為是一名菩薩。

 

Bodhisattva level evolution is an important goal for those with ancestry to the larger headed humans that lived in ancient times. For Bodhisattva level of mastery restores love as the foundation of one’s life and existence. All patterns of non-love must be transmuted to master this goal. It is out of a state of non-love that humans have fallen into such corrupt and abusive as well as diseased circumstances. It is out of a state of non-love that humans abuse the Earth Mother and rape her so. It is out of a state of non-love that human’s war to a point of nuclear annihilation. As the state of non-love is relinquished through those willing to master Bodhisattva level evolution, then a new tomorrow can be constructed in which unity and honor are the foundation of human existence.

 

菩薩級進化是那些具備遠古時期大頭顱祖先之人們的一個重要目標。因為菩薩級別的掌握將愛恢復為生命與存在的根基。所有的「非愛」模式必須被轉化以掌握這一目標。正是出於「非愛」的狀態,人們已掉入如此腐敗、濫用及疾病的景況之中。正是出於「非愛」,人類濫用地球母親並將她如此蹂躪。正是出於「非愛」,人類戰爭到核毀滅的狀態。當「非愛」狀態通過那些意願掌握菩薩級進化的人們而全然放棄之時,一個統一尊重成為人類生存基石的全新明天就能從此被構建。

 

This is the goal that I Buddha fully commits to, and it is one that Mila and Oa and those in their organization have been working towards for a decade now. It is not an easy goal as there are more humans that will never ascend into a state of love than there are those who are capable of fulfilling upon this goal. Much of why this is so has to do with other humans from foreign creations coming to earth and breeding humans that could not love, and having them expand in populations into the billions, much as today.

 

這是我,佛陀所全力以赴的目標,這也是MilaOa及他們組織中成員至今已工作了10年之久的目標。這並不是一個輕易的目標,因為比之那些能實現這一目標者,有更多的人們將永遠不會進入到愛的狀態之中。為什麼會這樣的大多原因,不得不與那些從外來造物來到地球的其他人(譯注:指Anu人)聯繫起來,他們培育了不能愛的人類並將這些人口擴展到數十億,就象今天一樣。

 

These humans related to those incubated in a laboratory are only a fractured bit of a human hologram that originated in the Pleiades and do not have enough information to evolve; and over time will go extinct as there is no other possibility available in their dream. This is sad, and it is why there will be such a large time of cleansing ahead where those of this holographic nature retreat out of the physical plane. However they too will contribute greatly to a yet larger lesson learned by the human species and Earth Mother alike, which is that humans should not create genetically modified humans (or any other species for that matter) with less than enough information to evolve home. As we collectively forgive the scientists that came before and created the paired down human in a laboratory, the lesson will be learned in full and the need for humans related to the associated holograms will fade, and the cleansing shall begin. The karma is due to be completely released by 2012 which shall herald the birth of a new dream ahead.

 

這些與實驗室所培育的奴隸所相關的人們,只是起源於昴宿星之人類全息圖的一塊碎片,他們沒有足夠資訊來進化並將隨時間而走入滅絕,因為在他們的夢想之中並沒有其他可能。這是令人悲哀的,也正是為什麼前方會需要一大塊時間來淨化的緣故,因為這一全息性質者將在那時撤離實體層。然而,他們也對一個由人類物種和地球母親一起來學習的更大課程作出巨大貢獻,那就是,人類不應創造一個調整過基因而沒有足夠資訊來進化回家的人種(或任何其他物種)。當我們集體寬恕過去那些在實驗室裡創造了被削弱人種的科學家時,課程將被完全學會,對相關全息圖人類的需求亦將隱退而淨化就會開始。這一業力將到2012年為止被完全釋放,從而將預報前方新夢想的誕生。

 

Real ascension requires the ability to look inward and access your own holographic keys to reuniting lost parts of yourself. There are many types of focuses useful in this goal. The Earth Mother has discovered that focusing upon the inner family and inner beloved is a useful tool to search out patterning that is non-unity based as well as for missing parts of self to be retrieved. She wrote a beautiful essay on this subject and also is included many inner child focuses in her complete Ascension Workbook; This information from the Complete Ascension Workbook I, I guide those sincere about the path of ascension to work with, as it is probably the only written document that will support this goal available at this time. Part II of the workbook will be released at the end of next year and will have even more focuses that will lead to purifying one’s truth and igniting the flame of divine union in the heart chakra. (See Healing the Inner Family for more information.)

 

真正的提升需要自我內省的能力,並需要接觸到你自身的全息鑰匙以重新整合你自身丟失的部分。有多種焦點對這一目標有所助益。地球母親已經發現,聚焦在內在家庭和內在至愛上是一個搜尋非統一模式、搜尋自我的丟失部分以恢復的有效工具。地球母親撰寫了一篇有關這一主題的優美文章,並在她完全提升工作手冊中也包含了許多對內在孩童的焦點。這一信息出自完全提升工作手冊I,我引導那些認真走提升之路的人們來與其工作,因為它可能將是在此刻支援人類提升目標的、唯一可獲的書寫資料。工作手冊的第二部分將在來年年底刊出,將甚至包含有更多焦點來淨化你自身的真相,並點燃心臟脈輪的神性聯盟火焰(更多資訊請看療愈內在家庭)。

 

There is also an ascending energy field that one constructs that creates an increasingly powerful field that rotates in a manner that assists in transmuting density. It is the transmutation process that is also necessary to ascension. In transmutation, the kundahlini flares and burns off the denser or darker parts of oneself that one has retrieved from the past. Past parts of self can include those from this lifetime, but will also include those in one’s ancestry related to one’s biology and genealogy. As the denser parts of self enter the field, they can create great disruption; the more powerful the kundahlini the easier it is to burn off the density and then integrate the lost part of self into the greater wholeness of one’s field. Therefore developing a strong kundahlini and balanced energy flow is a necessity to ascension.

 

你也構建有一個提升能量場,它創造了一個愈來愈強大有力的能量場,用能支援轉化緻密的方式旋轉。轉化過程對提升而言也是必不可少的。在轉化之中,昆達裡尼爆燃並燒掉你從過去所恢復的更緻密或更黑暗的自我部分。自我的過去部分既可包括此生的,也可包括與你生物體和基因宗譜所相關的祖先們。在自我更緻密的部分進入能量場時它們能製造出巨大的分裂,而昆達裡尼越強大,燒掉緻密就越容易,然後就能將自我的丟失部分整合到更大的整體能量場之中。因此,發展一個強大的昆達裡尼和一個平衡的能量流,對提升而言是必不可少的。

 

Most of Mila and Oa’s meditation CDs are geared to assisting those willing to walk this path in the focuses necessary to build a strong kundahlini and energy flow to ascend. (See Products for more information.) In my estimation, there are few other offerings in the human dream upon the surface of the earth that will have even a small parallel effect. This is simply the truth of what I see; as Mila and Oa have ascended and they know how to assist others to do the same, just as I could at the time I was alive. At that time, recording meditations was not possible, and I could only work with those who came to be in my presence. Today, although technology is troublesome in some respects, there is also the opportunity to share information with others around the globe that was not possible at the time I was alive. This perhaps is what will offset the problems of the toxic circumstance underlying this technological era as more ascend as a result of the sharing of this information, catapulting earth into a cycle of self healing ahead.

 

MilaOa的冥想CD大多是配合來協助那些願意走這一道路的人們進入必要聚焦,以構建強大的昆達裡尼和能量流來提升的(更多資訊請看產品)。根據我的評估,地表人類之夢中極少有其它獻禮,會擁有一個即使很小的類似效果。這只是一個我所看到的真相,因為MilaOa已經提升,他們瞭解如何來協助他人同樣這麼做;正如我在我活著時所做的一樣。在我活著的那時候,錄製冥想是不可能的,我只能與那些已來到我身邊的人們一起工作。今天,儘管技術在某些方面惹來了很多麻煩,但它也使得有機會與全球的其他人們一起分享資訊,這在我那個時候是不可能的。這也許是對今天技術時代下有毒環境的一個彌補,因為這一資訊的分享將帶來更多的提升結果,從而大力推動地球進入前方的自愈週期之中。

 

As more ascend, the fields are to be united to create a new dream for humanity. This requires many ascending children to enter the world first, and these little ones will also trigger ascensions in their families. In the East, families are united in a complex set of geometry that cannot be separated. We are discovering as such that families in the East must ascend together, whereas in the West, you can ascend easily as an individual. However in order to assure that this does not create more harm unto earth, it can only be those families with lineages that are red nation or grand master and harmless in nature. As those families with genealogy for ascension do ascend in the East, then they will assist in weaving the dream for all others that will lead to a new day of unity and hope ahead.

 

當更多人提升時,能量場將被聯合起來為人類創造一個全新的夢想。這首先需要眾多提升孩童進入世界,然後這些小傢伙也將觸發他們家庭之中的提升。在東方,家庭在一套無法分離的複雜幾何形中緊聯在一起;而在西方,你可以很輕易地作為個體而單獨提升。然而為了確保東方的家庭提升不會對地球產生更多傷害,只有那些擁有紅族或大師血統、且性質無害的家庭可以提升。當那些擁有提升基因宗譜的家庭在東方確實提升時,那麼他們將為所有他人協助編織夢想,從而帶來前方統一、希望的全新一天。

 

There are also many regions that have both Eastern and Western energy movements within them such as Hawaii. Through Mila and Oa and their organization, we are discovering compatible movements for both those of Eastern and Western ascension patterns; and this too will lead to the healing of the rift between the East and the West, leading to world peace over time. Ultimately the current state of affairs is completely reflected in the energetic dynamics of the human dream; as the dynamics shift then so will human relations. You cannot underestimate the nonphysical; as any single action upon the physical plane first occurs many times in the nonphysical and has an energetic set of dynamics associated. Change the nonphysical and you will change the physical, and not the other way around.

 

也有眾多地區如夏威夷,既有東方也有西方的能量運動。透過MilaOa及他們的組織,我們正在發現既相容於東方提升模式,又相容於西方提升模式的能量運動。這也將帶來東西方鴻溝的癒合,並隨時間而帶來世界和平。最終而言,當前事務的狀態是完全在人類夢想的能量流機制中得以反映的,當機制改變時人類關係也將改變。你不能低估非物質,因為物質層上的任何單個行為,都首先在非物質層上無數次發生並擁有一整套相關的能量機制。改變非物質,你就將改變物質層,除此以外並沒有任何其它良策。

 

Causes are useless in my perception as a result. Causes cannot change the energy flow or dream. Ascension and forgiveness can alter the energy flow and dream so that permanent change is created. Mila and Oa met their goal of forgiving warfare karma in 2001, in an event that occurred only a month after 9-11. The karma was released, and 9-11 did not lead to a nuclear holocaust, which it would have otherwise. The dream changed as the karma was lifted and the physical plane dream was directed in another direction, which was a limited war with other lessons to learn and forgive.

 

因此在我的覺察中,理想是無用的。理想並不能改變能量流或夢想。提升和寬恕可以改變能量流和夢想,以便能創造永久性的改變。在2001年,MilaOa僅在911事件一個月後的活動之中,就達成了寬恕戰爭業力的目標,從而令911並沒有帶來一個核子毀滅,否則它早已發生。夢想因業力被驅散而得以改變,而物質層夢想被導向另一個方向,這就是帶有其它課程來學習和寬恕的一個局部戰爭。

arrow
arrow
    全站熱搜

    寂靜‧日光 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()